Re: [ITPOLITIK] Hackere er ikke det samme som angribere (was: Linux og danske virksomheder)

> Problemet er at almenheden har udtalt hvad ordet betyder, så er
> det altså lettere at finde på et andet ord.

 Og hvad skal man så sige, når man har lavet et hack?

 For mig er det tydeligvis et af de ord, som
 "ikke-computer-interesserede" mennesker har taget til
 sig, men fuldstændig misforstået betydningen af..

 (der findes forresten osse folk, som pejer på skærmen og
  kalder den en harddisk)

- dena

 "No matter, never mind.."