Re: [ITPOLITIK] Hackere er ikke det samme som angribere (was: Linux og danske virksomheder)

[snip]
> Nej, det er netop det jeg ikke ønsker. Det er jer der forkrampet
> holder fast i en betydning af ordet som almenheden forlængst har
> tillagt den modsatte betydning. Jeg synes i skal tage og indse
> det, og så finde på et andet ord.

du mener lidt lige som jyderne gør det med oldnordiske ord? eller det
danske linux oversætterhold gør det? Er det ikke netop det vi alle gerne
allesammen ønsker - nemlig at bibeholde det oprindelige ord, så der ikke
opstår nogen tvivl om hvad ordet betyder - Nogensinde!

--
Kim Schulz - Freelance Development    | If God had really intended men
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | to fly, he'd make it easier to