Re: [ITPOLITIK] Hackere er ikke det samme som angribere (was: Linux og danske virksomheder)

On Tue, May 28, 2002 at 07:33:05AM +0200, Ask Holme wrote:

> Vi forsøger at overbevise dig om orderst _rigtige_ betydning - nemlig
> den bedtydning som det bør bruges i - jeg tror nok at jeg smed links til
> både the jargon file og en RFC efter dig før, men hvis det ikke var nok
> kan jeg da sagtens finde flere!

Nej, det er netop det jeg ikke ønsker. Det er jer der forkrampet
holder fast i en betydning af ordet som almenheden forlængst har
tillagt den modsatte betydning. Jeg synes i skal tage og indse
det, og så finde på et andet ord.

JonB