Re: [ITPOLITIK] Hackere er ikke det samme som angribere (was: Linux og danske virksomheder)

On Mon, 27 May 2002 23:50:12 +0200
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Nja, ikke når i forsøger at påtvinge mig jeres udlægning af ordets
> betydning.

Vi forsøger at overbevise dig om orderst _rigtige_ betydning - nemlig
den bedtydning som det bør bruges i - jeg tror nok at jeg smed links til
både the jargon file og en RFC efter dig før, men hvis det ikke var nok
kan jeg da sagtens finde flere!

Ask