Re: [ITPOLITIK] Linux og danske virksomheder

Martin Andersen <sslug@sslug> writes:

> Sslug's jobliste arkiv er noget tynd i det. Jeg tror heller ikke mange
> virksomheder kender denne liste.

> Glimrende.
> Men jeg har ikke så stor erfaring, så planen er at komme indenfor
> i en Linux virksomhed, og så arbejde mig op. Skal bare
> finde potensielle virksomheder..

Det er masser af virksomheder der bruger Linux. Og hvis du ikke har imod
at røre ved/lære noget om noget andet UNIX også er der endnu flere at vælge
imellem.

Noget andet er så at det kan være lidt indviklet at finde ud af hvem man
skal tage fat i.

Der er kun én vej: Prøv det hele :)
Lav dig et godt CV. Læg det på din egen hjemmeside.
Læg det på alle jobdatabaserne.
Ring til alle de firmaer du kan komme på. Og også dem dinne venner og dine
(tidligere) lærere kan komme på.

Men hvorfor snakker vi egentlig om dette på ITPOLITIK?

/kristian
--
If it´s all about numbers and selling records, let´s just get the
fuckin´ guy who writes the Backstreet Boys´ songs!