Re: [ITPOLITIK] Linux og danske virksomheder

Jon Bendtsen wrote:

> Stort set alle ISP'er, hvis ikke alle. Mindre web/mail hoteller,
> har helt sikkert også en linux afdeling. Det er heller ikke umuligt
> at større virksomheder har en eller flere linux folk.
>
> Nok om det, hvad har du af uddannelse ?
Jeg er cand.scient astronomi.
Her har jeg lært noget programmering, basal Unix og noget
Linux i specialet. Men en IT-uddannelse er det ikke.
Ellers har jeg rodet en del med Linux der hjemme, uden at
have papir på det.

Jeg har svært ved at finde arbejde, når jeg ikke har lyst
til at tage en PhD eller at blive gymnasielærer (gys) :-)

> JonB

Martin.