Re: [ITPOLITIK] Linux og danske virksomheder

On Mon, May 27, 2002 at 10:12:49PM +0200, Anna Jonna Armannsdottir wrote:

> Mener du at det gælder specielt Linux eller er det fordi du tror at det
> hjælper en angriber (ikke en hacker :) at kende til hvilket
> operativsystem der køres på en given adresse?

Jeg tror ikke, jeg ved. Hvis jeg skulle ind i en virksomhed, hvilket
jeg absolut ikke skal, så ville jeg starte med at undersøge deres
IT struktur, og evt. skaffe navnet på en ansat eller 2.

Det er ikke den tilfældige HACKER jeg tænker på, men dem der laver
industrispionage.

JonB