Re: [ITPOLITIK] Linux og danske virksomheder

On Mon, May 27, 2002 at 10:03:17PM +0200, Martin Andersen wrote:

> Sslug's jobliste arkiv er noget tynd i det. Jeg tror heller ikke mange
> virksomheder kender denne liste.

Mange job bliver ikke tilbudt/fundet/... via opslag, men gennem ens
netværk. Hvis du er en linux haj, eller bare en kendt udvikler på
et linux projekt, eller du hjælper mange her på sslug, med gode
råd, og du så en dag skriver i din .signature at du mangler et job...
så kommer tilbudene.

> Glimrende.
> Men jeg har ikke så stor erfaring, så planen er at komme indenfor
> i en Linux virksomhed, og så arbejde mig op. Skal bare
> finde potensielle virksomheder..

Stort set alle ISP'er, hvis ikke alle. Mindre web/mail hoteller,
har helt sikkert også en linux afdeling. Det er heller ikke umuligt
at større virksomheder har en eller flere linux folk.

Nok om det, hvad har du af uddannelse ?

JonB