Re: [ITPOLITIK] Linux og danske virksomheder

Jon Bendtsen wrote:

> Se på sslug's jobliste arkiv ?? Anyway, der er muligheder, ikke så
> mange som med windows, men tilgengæld har du så heller ikke så mange
> konkurenter.
Sslug's jobliste arkiv er noget tynd i det. Jeg tror heller ikke mange
virksomheder kender denne liste.

> Primært er job mulighederne som linux + samba/apache/mail sysadm.
Glimrende.
Men jeg har ikke så stor erfaring, så planen er at komme indenfor
i en Linux virksomhed, og så arbejde mig op. Skal bare
finde potensielle virksomheder..

> Der er dog flere og flere udviklings job også.
>

> JonB

Martin.