Re: [ITPOLITIK] Linux og danske virksomheder

On Mon, 27 May 2002 21:38:59 +0200
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> HOLD NU KÆFT MED JERES HACKER/CRACKER DEBAT. Løbet er kørt, find
> på et andet udtryk. Der er udgivet film der hedder Hackers, og
> de er det i kalder crackere. I har tabt, jeg er træt af denne
> debat hver evig eneste gang.

Det mener jeg ikke direkte, at folk fuldstændig har misforstået ordet er
en ting - men jeg mener bestemt ikke at have tabt på nogen måde. For det
første vil jeg påstå at "vi" brugte ordnet først og derfor på en måde må
have en slags prior art (ligesom med patenter).

Angående filmen hackers så er den jo en værre omgang sludder om en gang
unger der leger med deres mac-os laptops!

De eneste som har tabt denne kamp er de mennesker som nægter at forstå!!

Ask