Re: [ITPOLITIK] Linux og danske virksomheder

On Mon, May 27, 2002 at 09:37:49PM +0200, Martin Andersen wrote:

> Jeg skal bruge oplysningerne til at forhøre mig om
> jobmuligheder indenfor Linux.

Se på sslug's jobliste arkiv ?? Anyway, der er muligheder, ikke så
mange som med windows, men tilgengæld har du så heller ikke så mange
konkurenter.

Primært er job mulighederne som linux + samba/apache/mail sysadm.
Der er dog flere og flere udviklings job også.

JonB