Re: [ITPOLITIK] Linux og danske virksomheder

Ask Holme wrote:

> Jeg mener da at unibank bruger Staroffice, dog på windows.
>
> Ask

Jeg syntes jeg læste at de stoppede med det igen, da
de ikke kunne åbne lidt komplicerede Word dokumenter.
Lidt trist, fordi Staroffice 6 er meget bedre til dette.

Jeg ved at Telia kører Linux, men på en IBM Mainframe.
Og så har TV2 noget Linux, eftersom de lige har søgt
en systemadministrator.
Ellers virker det lidt dødt..

Martin.