Re: [ITPOLITIK] Linux og danske virksomheder

On Mon, 27 May 2002 20:45:41 +0200
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Potentielt kan det være gode oplysninger for en hacker.
> Hvad skal du bruge oplysningerne til ??

Jeg er godt klar over at ordet "hacker" efterhånden har fået lidt af en
mediebetydning, men derfor behøver os "oplyste" vel ikke at bruge den.
Som du også kan læse i "The Jargon File" (tuxedo.org/~esr/jargon) så har
"hacker" vist ikke helt den betydning som du der leder efter :) Istedet
bør du bruge ordnet "Cracker", vis betydning også kan findes i jargon
filen.

Ask