Re: [ITPOLITIK] Oversættelse af villanuevas brev

søn, 2002-05-26 kl. 22:43 skrev Rasmus Andersen:

> Saa vidt jeg kan se, er mine naaet ind i CVS. Saa det kan vaere, at
> du skulle rediffe.

Der er efterhånden en del rettelser i cvs som jeg har lavet i hånden
som jeg ikke har gjort jer opmærksomme på.

For at få et samlet overblik over rettelser siden version 108
sender jeg hermed en henvisning til en diff
mellem den nyeste version (1.4.6.115) og version 1.4.6.108

http://keyparty.org/cgi-bin/viewcvs.cgi/trans/pol/villanuevea.txt.diff?r1=text&tr1=1.4.6.108&r2=text&tr2=1.4.6.115&diff_format=u

De allerfleste af disse rettelser er en klar forbedring, men der er
nogle få som jeg godt kunne tænke mig at kigge nærmere på.

                       ...ooO0Ooo...
hackere? det eneste man skulle kunne var at sætte SQL kommandoer
ind i URL'en - det kan selv det dummeste scripkiddie finde ud af
 - der er helt klart noget sessionmanagement som valusudviklerne
skulle tage et kursus i - ligesom man kunne mene at asp ikke lige
er det bedste at kode sikkerhed i - spader =)
Kristian, 24. maj om: Valus afbrudt efter angreb af hackere