Re: [ITPOLITIK] Oversættelse af villanuevas brev

On Wed, May 15, 2002 at 12:19:18PM +0200, Anna Jonna Armannsdottir wrote:
> Jeg arbejder med oversættelse af Villanuevas brev
> og modtager gerne hjælp og rettelser og andet
> så oversættelsen kan blive bedst mulig.

Paa naer vores smertensboern er jeg nu ved at vaere godt tilfreds.
Bemeldte boern er som foelger:

o IP/IPR -> intellektuelle eneretter/intellektuelle enerettigheder
  Denne virker maerkelig. Men det er maaske bare mig?
o service -> tjenester/service/assistance
  Denne har stadig en del grimme konsekvenser i dokumentet,
  specielt fra en konsistenssynsvinkel.
o software -> programmel/software
  Religionskrig! Pt. er det yderst ukonsekvent i dokumentet.

Det er for sent nu til jeg kan skrive sammenhaengende om ovenstaaende.
Jeg proever at vende tilbage i morgen.

Rasmus