Re: [ITPOLITIK] limited form & exercise the latter

lør, 2002-05-25 kl. 23:50 skrev Rasmus Andersen:

> Meget vel (jeg har lige set hcstudts mail. Den maa vi klare seperat.)
Den gik næsten rent ind i cvs og er på web om et øjeblik.
Version er nu 1.4.6.110

                       ...ooO0Ooo...
Hvis du vil agere som et frit menneske, nytter det ikke noget, at andre
gemmer din identitet. Du bliver udnyttet, gjort til en slave af et
digitalt marketingssystem som har defineret, hvad du må og ikke må.
tidligere brancheanalytiker Edward O'Hara om Microsofts .Net-strategi
ifølge sslug@sslug i Ingeniøren IT pp. 12, 2002-05-03