Re: [ITPOLITIK] limited form & exercise the latter

On Sat, May 25, 2002 at 11:16:37PM +0200, Anna Jonna Armannsdottir wrote:

> Kontrakterne mener jeg.

Jeg forslaar et 'den' i slutningen af den parentetiske bemaerkning:

Det frie initiativ er selvfølgelig foreneligt med friheden til at drive
forretning og friheden til at indgå aftaler (for den sidstnævnte i den
begrænsede udstrækning som staten kan udøve den).

Hvis der er enighed om dette, er det med i min naeste (snarlige)
patch.

Rasmus