Re: [ITPOLITIK] limited form & exercise the latter

lør, 2002-05-25 kl. 23:21 skrev Hans Christian Studt:

> Det jeg ikke forstår er : hvad er det staten kan "udøve" ?
> Som det er skrevet nu ser det ud som om at staten kan "udøve en
> udstrækning" ???
> Altså hvad henviser "udøve" til ?
Kontrakterne mener jeg.

                       ...ooO0Ooo...
Hvis du vil agere som et frit menneske, nytter det ikke noget, at andre
gemmer din identitet. Du bliver udnyttet, gjort til en slave af et
digitalt marketingssystem som har defineret, hvad du må og ikke må.
tidligere brancheanalytiker Edward O'Hara om Microsofts .Net-strategi
ifølge sslug@sslug i Ingeniøren IT pp. 12, 2002-05-03