Re: [ITPOLITIK] Oversætte lseaf villanuevas brev

On Fri, 24 May 2002, Rasmus Andersen wrote:

> [...]

Personligt vil jeg nødigt bage brød med program-mel. Station er blevet et
dansk ord. Det er software også. Programmel og datamat er ikke noget mine
forældre ville forstå.

> Hvad er HSDG? Noget Illuminati-agtigt noget? :)

HjemmeSafteDanskGruppen. HSDG på google.

/Ole
--
Registered Linux user #194. Get counted: http://counter.li.org
http://ole.tange.dk