Re: [ITPOLITIK] Jubii lukker for Netscape

On 24 May 2002 15:34:35 +0200

> Netscape understøtter ting som CSS og lignende meget ringe.  Ved at se
> bort fra Netscape 4.x kan man få betydeligt mindre sider ved at putte
> infromationerne ud i CSS-stylesheets.
>
> Spørgsmålet er om de også ser bort fra Mozilla.

jeg ved ikke hvilken version af Netscape du kører, men her hos mig hvor
jeg kører Netscape7 er der ingen problemer med css. Det er først når
folk begynder at rode med jscript i stedet for ecmascript at det går
galt. Jeg ved ikke hvorfor folk altid blander dette sammen med css.
For tiden arbejder jeg med nogle sider som er ren css styret via <div>
tags og absolut positionering, og der er de fleste fejl forbundet med IE
eller opera og ikke med Netscape

--
Kim Schulz - Freelance Development    | "Elves and Dragons!" I says to
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | him.  "Cabbages and potatoes