Re: [ITPOLITIK] Jubii lukker for Netscape

Anna Jonna Armannsdottir <sslug@sslug> writes:

> - Hvis det betyder, at jeg skal tilbyde 99 procent af mine besøgende et
> ringere Jubii for at tilfredsstille én procent, så melder jeg fra, siger
> han.
> </BLOCKQUOTE>
>
> Han kan ikke skelne mellem Netscape på den ene side og standarderne på
> den anden side. Uanset om der var kun een eneste browser i hele verden
> så skal man stadig følge standarderne hvis man har til hensigt at gøre
> sin tjeneste offentlig tilgængelig.

Netscape understøtter ting som CSS og lignende meget ringe.  Ved at se
bort fra Netscape 4.x kan man få betydeligt mindre sider ved at putte
infromationerne ud i CSS-stylesheets.

Spørgsmålet er om de også ser bort fra Mozilla.
--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://homepage.mac.com/ravn