Re: [ITPOLITIK] Oversættelse af villanuevas brev

fre, 2002-05-24 kl. 10:03 skrev Rasmus Andersen:
Den gik rent ind så nu har vi en version 1.4.6.100 både på web
og i CVS.

Jeg har ikke gennemlæst den endnu men det skal jeg til
straks efter at jeg har sendt dette her. Derefter vil
jeg evt indsende en liste med ting jeg synes skal poleres
lidt mere.

Så vidt jeg ved, har vi nu fået indført alle forslag til rettelser
vedrørende ordene:
konstitution, support, service, software.

Dette er et meget godt bud på en endelig udgave, men jeg vil være
forsigtig og først lave en RC6 når jeg og evt. andre har læst den
nuværende version.

Hvis alt er i orden, kan vi ophøje RC6 til en final udgave.

                       ...ooO0Ooo...
Hvis du vil agere som et frit menneske, nytter det ikke noget, at andre
gemmer din identitet. Du bliver udnyttet, gjort til en slave af et
digitalt marketingssystem som har defineret, hvad du må og ikke må.
tidligere brancheanalytiker Edward O'Hara om Microsofts .Net-strategi
ifølge sslug@sslug i Ingeniøren IT pp. 12, 2002-05-03