Re: [ITPOLITIK] Villanuevas brev 1.4.6.93 Part B

tor, 2002-05-23 kl. 02:39 skrev Hans Christian Studt:

> Jeg er nået ca. 20 % igennem og har fundet over 10 steder som jeg synes
> "lyder" problematisk = ikke let læseligt, eller måske ikke er oversat
> helt i den "ånden" brevet var skrevet.
Jeg vidste at der var knuder på teksten men ikke helt så mange.

> Forstå mig ret, jeg er bange for at en "kanon" presse-meddelelse, skal
> blive fejet af vejen på grund af "fodfejl" :-(
Det må ikke ske, men den må heller ikke fejes af vejen pga.
en oversættelse der aldrig blev færdig.

> Nå men måske har I en tidsplan jeg ikke kender til.
Deadline faldt faktisk i går. Så nu hedder det bare ASAP  :D

> PS
> Måske kan man se af mine mange "småting" at jeg før har været med til at
> fortolke og administrere større Engelsksprogede kontrakter - et ord der
> tit blev anvendt var "flue-kn*****i" ;-)
Det begreb kender vi slet ikke her. :D

                       ...ooO0Ooo...
Hvis du vil agere som et frit menneske, nytter det ikke noget, at andre
gemmer din identitet. Du bliver udnyttet, gjort til en slave af et
digitalt marketingssystem som har defineret, hvad du må og ikke må.
tidligere brancheanalytiker Edward O'Hara om Microsofts .Net-strategi
ifølge sslug@sslug i Ingeniøren IT pp. 12, 2002-05-03