Re: [ITPOLITIK] Oversættelse af villanuevas brev

ons, 2002-05-22 kl. 09:54 skrev Rasmus Andersen:

> Min diff er nedenfor. Jeg har, for det meste, afholdt mig fra kommating,
> da det som regel er en resourcekraevende diskution :) Men der er en
> del steder hvor der mangler, IMHO.

Det var godt :)
Det var rigtig dejligt at kunne sætte en diff direkte
i cvs. Jeg tror vi har en RC4 med dine ændringer.

Jeg er ikke så glad for ordet serviceaftale.
Hvad med tjenesteaftale?

Findes disse ord overhoved i den danske ordliste?

                       ...ooO0Ooo...
Hvis du vil agere som et frit menneske, nytter det ikke noget, at andre
gemmer din identitet. Du bliver udnyttet, gjort til en slave af et
digitalt marketingssystem som har defineret, hvad du må og ikke må.
tidligere brancheanalytiker Edward O'Hara om Microsofts .Net-strategi
ifølge sslug@sslug i Ingeniøren IT pp. 12, 2002-05-03