Re: [ITPOLITIK] Oversættelse af villanuevas brev

ons, 2002-05-22 kl. 02:21 skrev Thorbjoern Ravn Andersen:

> Den version jeg har kommenteret, hev jeg ud af CVS cirka 30 minutter
> inden jeg sendte indlægget.
>
> Har du selv rettet teksten til eller skal jeg igang med en editor?
Du har fuldstændig ret :) Der var en enkelt forekomst af goder
som jeg åbenbart havde overset. Det er nu rettet.
BTW: der er en RC2 i cvs og på web.

                       ...ooO0Ooo...
Hvis du vil agere som et frit menneske, nytter det ikke noget, at andre
gemmer din identitet. Du bliver udnyttet, gjort til en slave af et
digitalt marketingssystem som har defineret, hvad du må og ikke må.
tidligere brancheanalytiker Edward O'Hara om Microsofts .Net-strategi
ifølge sslug@sslug i Ingeniøren IT pp. 12, 2002-05-03