Re: [ITPOLITIK] Oversætte lseaf villanuevas brev

On Tue, 21 May 2002, Rasmus Andersen wrote:

> Nr 1. Men jeg er ikke sikker paa, at jeg finder den bedre. Snart
> vil jeg laese det hele samlet, saa har jeg forhaabenlig bedre
> ideer.

Nej. 'Byggemåden' er bare ikke et godt dansk ord.

Dette udsagn tyder på en vis uvidenhed om den måde, fri software bygges
på,...

Dette udsagn tyder på en vis uvidenhed om den måde, fri software laves
på,...

> 'laererig oplevelse'?

Det er kommet et bedre bud på listen. Jeg kan ikke lige huske hvad det
var.

/Ole
--
Registered Linux user #194. Get counted: http://counter.li.org