Re: [ITPOLITIK] Ole vil elske at hade denne mand

Carsten Svaneborg skrev:

> En artikel på Computerworld Online om et stykke software til udsendelse
> af spam har medført, at virksomheden Macroware føler sig så chikaneret
> af vrede læsere, at man nu har bedt politiet gå ind i sagen.
>
> Hvor komisk, de kan ikke klare deres egen medicin! ;*)

Nu har jeg ikke selv været med til at "true og chikanere" som de kalder
det, men jeg vil da gerne gerne sige tre ting:

  1. Man ligger som man har redt.
  2. Du skal ikke tro du er noget; heller ikke selvom du er
     softwareproducent ;D
  3. IMHO har de fortjent deres "skæbne" til fulde.

Ang. pkt. 3: At opfordre til spamming er både afskyeligt, umoralsk og
dårlig markedsetik. De skulle simpelthen have undersøgt de uskrevne love
først...

Mvh.

--
Rune (som måtte skifte e-mail adresse for et par uger siden pga.
excessive spam)