Re: [ITPOLITIK] Oversættelse af villanuevas brev

On Tue, May 21, 2002 at 06:36:52PM +0200, Anna Jonna Armannsdottir wrote:
> Oversættelserne ligger meget tæt op ad tidligere oversættelser
> som er blevet kasseret. Der er desværre ikke noget nyt i disse
> oversættelser. Det er ikke for at være utaknemmelig men det er
> ikke altid lige nemt at være oversætter.
> Vi må gøre det endnu bedre.

Jeg var ikke klar over, hvad du fandt galt med de tidligere. Paa
den maade, er det ikke nemt at finde ud af, om du gerne vil have
dem rettet lidt til eller skrevet helt om.

Jeg maa i oevrigt insistere paa, at 'serviceaftale' er afgoerende
bedre end 'understoettelse'.

Rasmus