Re: [ITPOLITIK] Oversættelse af villanuevas brev

tir, 2002-05-21 kl. 16:06 skrev Rasmus Andersen:
> Jeg er ikke sikker paa, at jeg er 100% tilfreds med nedenstaaende,
> men lad os faa en RC2, saa jeg kan laese det hele samlet.

> Dette udsagn tyder på en vis uvidenhed om måden fri software bygges,
> da denne ikke maksimerer brugerens afhængighed af en bestemt platform,
> som ellers er normalt i den proprietære softwareverden.

Hvad med:
... uvidenhed om byggemåden for fri software ...
eller
... uvidenhed om byggemåden i fri software ...

Hvad med:
... gjorde det ikke muligt at tilbyde eleverne en indlæringsoplevelse

                       ...ooO0Ooo...
Hvis du vil agere som et frit menneske, nytter det ikke noget, at andre
gemmer din identitet. Du bliver udnyttet, gjort til en slave af et
digitalt marketingssystem som har defineret, hvad du må og ikke må.
tidligere brancheanalytiker Edward O'Hara om Microsofts .Net-strategi
ifølge sslug@sslug i Ingeniøren IT pp. 12, 2002-05-03