Re: [ITPOLITIK] Spam

Ole Tange wrote:

> Det der forstår jeg ikke.
>
> I øjeblikket er det lovligt at sende reklamer til folk, der har bedt om
> det. Personlig mener jeg, at der må være krav om double-confirmation, for
> at sikre sig, at folk har bedt om det, men i praksis tror jeg, at man
> slipper godt fra single-confirmation.
>
> Fairgain.org og jatak.com er begge initiativer, som lader folk få nogle få
> ører mod at modtage reklamer. Hvis alle spammere sendte via disse
> initiativer, så ville jeg betragte spamproblemet som løst.

Lige lidt OT, men hvis du ikke har set det så vil Jatak søge europatent
på deres
portal. Sådan som de beskriver det virker det umidelbart latterligt men
de
hævder at de har fået posetive tilbagemeldiger på patenterbarheden, hvad
der jo ikke
kan overraske. Men det kan jo være at du kan bruge det som eksempel.

--
-
Poul-Erik Andreasen