Biobooking.dk

 Hi,

 Før jeg skriver et venligt brev til webmasteren..
 Er det bare mig, eller virker biobooking.dk ikke
 efter det er blevet redesignet?

 Jeg kan få dropdown-menuen til at virke i venstre
 bjælke i Opera, men ikke i andre browsere.
 Og "Vælg sæder" viser blot en tom kasse..(!)

 Hvis nogen har haft held med at fuldføre en bestilling,
 hvilket browser er da blevet brugt?
 - I.E. not an option ;)

- dena

 Jeg-skal-se-Star-Wars-II countdown: 1 dag to go :)