Re: [ITPOLITIK] Ole vil elske at hade denne mand

Hans Schou wrote:
On Thu, 16 May 2002, Mads Bondo Dydensborg wrote:

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=14648

Go Ole!

OleT har været der. Se længere nede på samme side under:
"Spam skal for retten"

mvh/hans

Men er det her så entydigt sort/hvidt?
Jeg er blandt de, der irriteres voldsomt over spam, men trykte reklamer har jeg det da endnu værre med, og hele sommerhalvåret har jeg ikke engang varmeværdien at glæde mig over.

Kunne der ikke ligge en løsning i retning af postvæsnets (ikke særligt effektive) "reklamer nej tak" ordning. Noget i retning af et lovkrav om at alle uopfordrede mails skal være mærket, og at brugerne hos deres udbyder skal kunne framelde, at uopfordrede reklamer sendes videre til dem.
Nu skal man jo heller ikke helt afvise reklamens værdi. Jeg køber fx. kun mærkevarer - dvs. varer af mærker, jeg aldrig har modtaget reklamer fra. De er jo i sagens natur en del billigere, da de ikke spilder penge på den slags blind markedsføring.