Date: Fri, 17 May 2002 01:57:42 +0200
From: Finn Løvenkrands <sslug@sslug>
To: Ole Tange <sslug@sslug>
Subject: Re: Samarbejde: Mac-brugere + SSLUG

Hej Ole,

Jeg har gjort resten af MacBruger's bestyrelse opmærksom på din mail, og der
er opbakning til at indgå et samarbejde med udarbejdelsen af pressemeddelser
hvor vi har et interessefællesskab.

Mange af vores medlemmer udtrykker stor bekymring og irritation over
problemerne med at benytte sig af de danske netbanker og andre
serviceydelser (f.eks. webmail hos nogle udbydere).

Vi har ofte i MacBruger haft diskussioner om hvad vi kan gøre, men har ikke
rigtig kunne finde det rigtige ben af stå på. Måske vil udarbejdelsen af
fælles pressemeddelser være et skridt i den rigtige retning.

Vi ser frem til

Mvh.

Finn Løvenkrands
Formand for MacBruger