Re: [ITPOLITIK] LINUX ORMEN SPISER VIDERE !

Anna Jonna Armannsdottir wrote:

> Er det ikke misbrug af et registreret varemærke?

> Det er værre end frygt usikkerhed og tvivl,
> det er et postulat om at Linux er en orm.

> Advare dem med at de er i gang med at misbruge
> et registreret varemærke. Det er måske netop hensigten,
> at få os til at overtage deres retorik?
>
> Hvad med i stedet for, at belære dem om hvad Linux er
> og om Tux den søde pingvin.
>
> I hvilke operativsystemer lever computerworlds orm bedst?
> Hvad levere computerworlds orm af?

Ja, jeg regner med, at den spiser ineffektive dørvogtere, hvorefter der
er frit valg af guf på alle hylder i det oftest forekommende
operativsystem. Vi andre har kun de programmer tilgængelige, som vi
anvender-  af sikkerhedshensyn!

Anne

--
Anne Østergaard, sslug@sslug http://www.sslug.dk