Re: [ITPOLITIK] Oversættelse af villanuevas brev

ons, 2002-05-15 kl. 14:30 skrev Carsten Svaneborg:

> Jeg sender en oversættelse i aften eller imorgen tidlig af de
> uoversatte afsnit (alt efter hvor mange der er). Det er vigtigt at
> få det ordnet, og oversættelsen checket, så det åbne brev kan
> færdiggøres ASAP.
Yes!!
Jeg er i gang med at rette de afsnit jeg allerede havde oversat
og omskrevet samtidig. Der er faktisk en del at rette der.
Altså foreløbig går jeg ikke i gang med oversættelser af
uoversatte afsnit.
Desuden har jeg opdaget at jeg manglede at indføre rettelser
og oversættelser fra dig. DEt er jeg i gang med netop nu.

                       ...ooO0Ooo...
Hvis du vil agere som et frit menneske, nytter det ikke noget, at andre
gemmer din identitet. Du bliver udnyttet, gjort til en slave af et
digitalt marketingssystem som har defineret, hvad du må og ikke må.
tidligere brancheanalytiker Edward O'Hara om Microsofts .Net-strategi
ifølge sslug@sslug i Ingeniøren IT pp. 12, 2002-05-03