Re: [ITPOLITIK] LINUX ORMEN SPISER VIDERE !

Jeg så det også. Hvad mener de med det? Problemet er da ikke
med Linux-orme, men med microsoft virus. Jeg får ganske meget af
dette hver dag.

Noget andet FUD (som betyder: Fear, Uncertainty, Doubt) er Microsoft
på NTI der taler om "En åben standard" på deres store banner.
Er det .NET de mener er en åben standard?
Prøver de bare at forvirre om hvad åbne standarder er?
Føler de sig så trængt af al vores hype om åbne standarder, at
de nu i Orwells ånd, vi omdefinere hvad en åben standard er?

Hilsen
keld