Re: [ITPOLITIK] LINUX ORMEN SPISER VIDERE !

> at det virker som FUD mod Linux.

 Nu må jeg så, totalt uvidende, spørge;
 Hvad er FUD ?

> Hvad kan man gøre mod sådan FUD - ud over selvfølgelig at bryde ind på
> deres server og ændre teksten til, hvad der rettelig burde stå. Firmaer

 Det ville nok have samme effekt, som dyreforkæmpere, der sætter ild
 til minkfarme..

 Man kan nok ikke forhindre det.
 Men man kan vel forebygge, ved at deltage i oplysende arbejde
 omkring sikkerhed og systemer..

- dena

 Jeg-skal-se-Star-Wars-II countdown: 3½ dage to go :)