Re: [ITPOLITIK] Samarbejde: Mac-brugere + SSLUG

Janus Sandsgaard <sslug@sslug> writes:

> Jeg mente: Der findes sikkert en del Mac-folk som ikke er medlem af
> nogen Mac-forening, men hænger ud i dk.edb.mac. Jeg tillod mig at
> gætte på at du var en af slagsen. Spørgsmåletstegnet var for at
> demonstrere en vis ydmyghed over for formodningen.

Det er korrekt.  Afhængig af hvor striks man er, kan man betragte mig
som medlem af Sslug, Flug og Aalug.  Jeg er dog nok ikke en typisk
Mac-bruger, men jeg har en formodning om at man kan naa en stor del af
"folket" (eller nogen der kender resten) i dk.edb.mac.

Samme gruppe er ioevrigt et meget interessant faenomen, da det er den
gruppe jeg har set paa Usenet, hvor der er mest spillerum til at vaere
social og off-topic.  Det goer gruppen til andet og mere end blot et
teknisk forum.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://homepage.mac.com/ravn