Re: [ITPOLITIK] Samarbejde: Mac-brugere + SSLUG

Thorbjoern Ravn Andersen <sslug@sslug> writes:

> Du mener? Jeg har da flirtet med MacØstjylland.

Jeg mente: Der findes sikkert en del Mac-folk som ikke er medlem af
nogen Mac-forening, men hænger ud i dk.edb.mac. Jeg tillod mig at
gætte på at du var en af slagsen. Spørgsmåletstegnet var for at
demonstrere en vis ydmyghed over for formodningen.

-j

--
Akademisk Opgavebank
http://akademiskopgavebank.dk