Re: [ITPOLITIK] biståndsprojekt?

Carsten Svaneborg skrev forleden et indlæg om OSS og 3. verden":

http://www.sslug.dk/emailarkiv/itpolitik/2002_05/msg00122.html

> Jag ska skicka listan till MP Anders Wijkman och hans medarbetare som
> h=E5ller p=E5 med IT i utvecklingsl=E4nderna/bist=E5ndsprojekt.

Interesant. Jeg er selv med på sidelinjen i et projekt om IT, Kultur
og Udvikling, men kun sidelinjen, fordi jeg er på vej til udlandet og
ikke kan være aktiv i projektet. Til sommer drager jeg fem månede
tilBolivia (og Peru?)  med journalistiske ambitioner om at skrive om
fri software og udvikling.

-j

--
Akademisk Opgavebank