Re: [ITPOLITIK] Samarbejde: Mac-brugere + SSLUG

Ole Tange <sslug@sslug> writes:

> Kan du ikke b=E6re forslaget videre? Du har lissom et ben i hver
> lejr.

Det er hermed klaret. Jeg har skrevet et kort indlæg med URl til dit
brev, samt opfordring til moralsk og praktisk støtte - og til at vende
emnet i mac-gruppen. Skal nok sørge for følge tgråden.

> Jammen, se det klarer vi jo nemt: SSLUG skriver pressemeddelelsen og
> "MacMafiaen" skriver under. Det kr=E6ver dog, at Mac-Folket
> organiserer sig - f.eks. i MacBruger.dk.

eller på en mailingliste, eller via noget web-underskrift eller
noget. MacBruger en en "rigtig" forening med kontingent og papirbåren
medlemsblad, geografisk tilhørsforhold og den slags. Det er der
bestemt ikke noget galt i, men det afholder måske nogen fra at melde
sig ind. Jeg selv og Thorbjørn Ravn Andersen (?) er eksempler herpå.

-j

--
Akademisk Opgavebank
http://akademiskopgavebank.dk