Re: [ITPOLITIK] Samarbejde: Mac-brugere + SSLUG

On 13 May 2002, Janus Sandsgaard wrote:

> Mit bud: Folkene på dk.edb.mac (jeg er selv en af dem) tager mod
> forslaget med kyshånd.

Kan du ikke bære forslaget videre? Du har lissom et ben i hver lejr.

> Det vanskelige er snarere den konkrete handling - men moralsk
> opbakning og begejstering er der masser af.

Jammen, se det klarer vi jo nemt: SSLUG skriver pressemeddelelsen og
"MacMafiaen" skriver under. Det kræver dog, at Mac-Folket organiserer sig
- f.eks. i MacBruger.dk.

/Ole
--
Registered Linux user #194. Get counted: http://counter.li.org