Re: [ITPOLITIK] Samarbejde: Mac-brugere + SSLUG

Anders Bruun Olsen <sslug@sslug> writes:

> Nu er det ikke for at sl=E5 nogen idealer i stykker, men s=E5 vidt
> jeg da ved s=E5 bruger Mac brugere IE, og da bankerne udvikler deres
> netbanker til at virke p=E5 IE s=E5 f=F8ler Mac brugerne sig nok ret
> sikre..

Tro mig: Mac-brugere over det ganske land føler sig mindst lige så
marginaliserede som Linux-folket hvad webbanker angår. Emner dukker
regelmæssigt op i den ganske velfungerende nyhedsgruppe dk.edb.mac -
og noget tilsvarende gør sig gældende for websites læsbarhed med andre
browsere end IE, streamning af TV og radio m.m.

> Jeg synes ellers det er et fint initiativ, men bliv ikke
> forbl=F8ffet hvis de afviser samarbejde fordi de f=F8ler sig "inde i
> varmen"..

Mit bud: Folkene på dk.edb.mac (jeg er selv en af dem) tager mod
forslaget med kyshånd. Det vanskelige er snarere den konkrete handling
- men moralsk opbakning og begejstering er der masser af.

-j

--
Akademisk Opgavebank
http://akademiskopgavebank.dk