Re: [ITPOLITIK] Samarbejde: Mac-brugere + SSLUG

On Mon, 2002-05-13 at 22:50, Anders Bruun Olsen wrote:

> Nu er det ikke for at slå nogen idealer i stykker, men så vidt jeg da
> ved så bruger Mac brugere IE, og da bankerne udvikler deres netbanker
> til at virke på IE så føler Mac brugerne sig nok ret sikre..

Nordea har en løsning der virker fint i alle browsere, også i linux, men
ikke på en mac. Nordea begrunder det med at deres udviklings-værktøj
(som er noget java-sjov) ikke understøtter mac. Jeg fatter ikke helt
hvordan et udviklingsmiljø til jsp kan få problemer med mac-er, men det
det er deres begrundelse. Så mac-folket har også problemer.

/Kristian