Re: [ITPOLITIK] Samarbejde: Mac-brugere + SSLUG

On Mon, May 13, 2002 at 10:44:32PM +0200, Ole Tange wrote:
> Jeg er medlem af Linux brugergruppen SSLUG. I den har vi ofte IT-politiske
> diskussioner. En del af dem er ret specifikke for Linux og fri software,
> men en del af dem er om åbne standarder.
> Det modsatte af åbne standarder er når man kun gør sine data tilgængelige
> for eet program fra een leverandør. Det kunne være f.eks. være websider,
> som kun kan ses på Microsoft Windows-maskiner.
> I SSLUG vil vi gerne også i fremtiden kunne benytte Linux til
> kommunikation med banker og det offentlige. Derfor er det vigtigt for os,
> [...]

Nu er det ikke for at slå nogen idealer i stykker, men så vidt jeg da
ved så bruger Mac brugere IE, og da bankerne udvikler deres netbanker
til at virke på IE så føler Mac brugerne sig nok ret sikre..

Jeg synes ellers det er et fint initiativ, men bliv ikke forbløffet hvis
de afviser samarbejde fordi de føler sig "inde i varmen"..

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41