Også engelske PTO laver latterlige patenter

Det er lang tid siden jeg har hørt mage til latterligt
patent (ok - undtaget leverpostej)

"Brian Wybrow patent går ud på, at voksbelægningen på
planters blade kan fungere som grammofonplader, der har
lagret fortidens lyde. Når et blad vifter eller
vibrerer i vinden, kan det ridse i overfladen på et
blad, der hænger tæt på, skriver han. "

http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?Avis=IG&Dato=20020512&Kategori=NATUR&Lopenr=105100024&Ref=AR

Var den udsendt 1/4 ville jeg have sagt at det ikke
engang var en god joke - i dag kan man bare sige yrrrk!

  "Med fare for at lyde som den idealist jeg er, vil jeg
   appellere til jer alle sammen: Lad os dog arbejde
   sammen og bruge hinanden, i stedet for at skændes og
   rakke hinanden ned."  -- Hanne Munkholm