Re: [ITPOLITIK] KBH annoncerer 27 digitale tjenester

> Det er simpelthen fordi dem der laver det og dem der godkender det mangler
> viden om dette.

 Og det har du fuldstændig ret i!
 Jeg ved det, fordi jeg har arbejdet der..

 For det første er der afsat en "ide-gruppe" til at udforme
 hvad, som skal tilbydes af services, og disse har ikke en
 dyt forstand på teknologien, deres ideer kræver.

 For det andet, er det ikke ligefrem godt betalt web-udviklere,
 som sidder og laver arbejdet.
 (det skulle ikke undre mig om ikke det er KMD, der har
 leveret funktionaliteten, som derefter er implementeret af
 en "web-redaktør" gennem deres Notes-web-tingest...)

 Derudover kører Københavns kommune Microsoft produkter, og
 det er dét deres IT-folk kan.

- dena

 Jeg-skal-se-Star-Wars-II countdown: 5½ dage to go :)