Re: [ITPOLITIK] KBH annoncerer 27 digitale tjenester

man, 2002-05-13 kl. 12:26 skrev Mads Bondo Dydensborg:

> Jeg er ikke jurist, men umiddelbart vil man nok fremstille det som at der
> er tale om et tilbud. Hvis du ikke kan få adgang til det, fordi du f.eks.
> ikke har en computer, er det jo bare synd.
>
> Jeg mener at vinklen skal være mere over i retning af at kommunen
> _tvinger_ folk til at investere i MS produkter, hvis man vil benytte sig
> af skidtet.
.. at kommunen reelt diskriminerer
brugere på basis af deres eget valg af OS, idet løsningen stærkt
favoriserer brugere der har valgt M$ produkter.

                       ...ooO0Ooo...
Hvis du vil agere som et frit menneske, nytter det ikke noget, at andre
gemmer din identitet. Du bliver udnyttet, gjort til en slave af et
digitalt marketingssystem som har defineret, hvad du må og ikke må.
tidligere brancheanalytiker Edward O'Hara om Microsofts .Net-strategi
ifølge sslug@sslug i Ingeniøren IT pp. 12, 2002-05-03