Re: [ITPOLITIK] KBH annoncerer 27 digitale tjenester

Mads Bondo Dydensborg skrev:

http://www.kbhbase.kk.dk/kbhbase/service.nsf/all/3D05A25FFB2EA3E041256ABC00465F4A?OpenDocument

> OK. Her mener jeg at der må være basis for at SSLUG
> udsender en pressemedelelse.

Enig. Laver du et første udkast?

> Jeg mener at vi skal kritisere at man igen har valgt at
> fokusere på teknologi fra _een_ "producent". Når man vil
> bruge digital forvaltning skal man sikre at man ikke
> fratager borgerne valg.
>
> Hvad er det nu lige for en liste jeg skal melde mig til?

Vi plejer at skrive pressemeddelelser på sslug.pr:

   http://www.sslug.dk/tilmeld#pr

Jacob
--
"hvis ikke engang statens embedsmænd kan overskue et område
 med patenter - HVORDAN I HEDE HULE HELVEDE SKAL VI ANDRE SÅ