Re: [ITPOLITIK] KBH annoncerer 27 digitale tjenester

On Mon, 13 May 2002, Ask Holme wrote:

> På
> http://www.kbhbase.kk.dk/kbhbase/service.nsf/all/3D05A25FFB2EA3E041256ABC00465F4A?OpenDocument
> står der lidt om teknikken.
>
> <uddrag>
> Browsere
>              Elektronisk selvbetjening er optimeret til browseren
> Microsoft Internet Exporer. Version 5.5 eller nyere
>              anbefales, men ældre versioner ned til version 4.01 kan
> også anvendes.
>
>              Netscape Navigator kan anvendes delvis fra version 4.7. Det
> kan betyde forøgede svartider,
> [...]

OK. Her mener jeg at der må være basis for at SSLUG udsender en
pressemedelelse. Jeg mener at vi skal kritisere at man igen har valgt at
fokusere på teknologi fra _een_ "producent". Når man vil bruge digital
forvaltning skal man sikre at man ikke fratager borgerne valg.

Hvad er det nu lige for en liste jeg skal melde mig til?

Mads

If you have a chance, take a look at the virus code, and see what some 300
lines of visual basic can cost industry in say a 24 hour period.
                           - Ron Sprenkels on the 'I Love You' email virus